Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

TORSDAG

Kategori: Allmänt

Idag har jag i allafall jobbat.I morse va de 2 minus här i mohed..så de va ju bara
att börja med att skrapa rutorna på bilen i morse.Usch nu är de inte långt
kvar innan snön ligger som ett vitt täcke på gräsmattan 
när man sticker ut nosen på morgonen.

Dagens lunch för min del blev en...

Grabbarna har varit på danskursen ikväll igen och jag passade på att ta en
långpromenad inne i stan.
De är härligt att promenera någon annanstans än på hemmaplan.
Nu är de bara i morgon kvar sedan är de äntligen helg och då väntar
lite skojiga saker för både mej och grabbsen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: