Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LEDIG DAG

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en underbart ledig dag..så jag passade
på att baka en liten kaka.Jag har döpt den till Märtas kaka
eftersom en granne som jag hade för länge sedan
bakade såna kakor hela tiden.
Man kan säga att den är som en mjuk pepparkaka.

Kommentarer

  • Birgitta Mariedahl säger:

    jAG SKULLE BEHÖVA NÅGOT GOTT NU....JUST EN SÅDAN BIT KAKA O MUMSA PÅ..INGEN HUNGER ELLER NÅGOT MEN DEN SER HÄRLIG UT..PUSS PUSS VI LÄNGTAR TILL VECKA 44..DÅ ÄR ALLA BACILLER BORTSTÄDADE (JAG LOVAR,,,)MAMMA O bJÖRN (NYOPERERAD SOVER)

    2009-09-12 | 11:18:35

Kommentera inlägget här: