Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

TRADERABEROENDE

Kategori: Allmänt

Jag har blivit helt besatt av att handla på tradera till både mej själv
och grabbsen...jag har fått tag på billiga NYA grejer för jättelite pengar.
                   Jag köper mycket kläder där faktiskt
      men vill bara köpa nya oanvända kläder så klart,just nu har jag lagt 
                  många bud på lite fina toppar till mej själv.
Jag ÄLSKAR märket Esprit och har hittat lite såna plagg till mej...den här snygga tex.
Esprit Top / Strl XL/  HELT NY !!

och den här...jag köper helst kläder där tagsen sitter kvar på plagget.
ESPRIT   tröja  stl L   NY!!

Så nu hoppas jag att jag vinner buden.

Den här fina hoodtröjan vann jag för en enda ynka krona till Dennis
                         självklart är den ny och oanvänd.
Vit tröja/hoodie (luvtröja, sport, skate, street ) stl L

Kommentarer


Kommentera inlägget här: