Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

NU ÄR JAG SKITFÖRBANNAD

Kategori: Allmänt

Helt JÄVLA otroligt...jag har haft inbrott i bilen.
Hade jobbat hela dagen i går från 7-16 och kommer ut till parkeringen
hoppar in i bilen och ska knäppa igång min stereo..WHAT!???
BARA ETT HÅL fanns där stereon ska sitta..gissa att jag såg ut som en
fågelholk när jag satt där.
Började kolla runt i bilen precis som om stereon skulle
ha flyttat sej själv, upptäcker till min förtvivlan att även Christians väska
full med kläder oxå är borta.

F....A.....N!!!

Hem och ringde till polisen och fick sitta i kö som plats 29...de är ju fasen
inte klokt va brott de begås här i länet.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    va?! inbrott bilen på jobbet??vem fan kan ha gjort nått sånt??

    2010-07-01 | 23:46:37
  • yvette säger:

    De undrar jag med...en eller flera idioter som inte begriper vad som är mitt!!!!!!!!

    2010-07-02 | 19:13:04

Kommentera inlägget här: