Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

SJUKA HÄR

Kategori: Allmänt

Igår när vi kom hem från dopet..så såg Christian väldigt hängig ut och mycke
riktigt så låg han 1 timme senare i 39 graders feber och ont i haslen och en släng
av magsjuka.
Dennis e pigg som en mört så när han hade studsat iväg till skolan borrade
jag ner mej i kudden en stund till..jag är så krasslig i magen och har varit de sen
i torsdag..börjar fundera om jag e allegisk mot nåt.
Som sagt har de ju varit en hemmadag för oss 2..jag passade på att tvätta
lite och packat en aning åt grabbarna för de ska åka till STHLM med buss till
deras mormor och Björn på Fredag.
Första gången alldeles själva ska de resa dit..burr..jag e lite nervös..men de går
nog som smort de.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: