Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

DE HÄR MED JULEN

Kategori: Allmänt

Tänk om jag ändå kunde förstå mej på min egen hjärna.
Förra året sa jag att nästa år då ska jag ABSOLUT börja köpa julklappar i TID och med de menar
jag inte 2 veckor före julafton utan kanske si så där
2 månader före,mmmm just de..de har
jag nog sagt i 14 år vid de här laget och ändå
så sitter jag här IGEN med samma PANIK som jag haft 14 år bakåt i tiden.

Som alla andra år har jag den hemska erfarenheten av att ruscha ut i vild panik
och få jordens inre irritation på alla galna människor som liksom mej är
ute å springer runt som amfetaminhöga zombizar som absolut
inte ser nåt annat än in i sin egen skalle för att inte glömma varför man överhuvudtaget
har åkt in till stan.
Jarå..så kommer de bli i år igen för mej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: