Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

NYRENOVERAT

Kategori: Allmänt

Trodde nog att Christians rum skulle bli lite fööööör blått..lite skeptisk kan man säga att jag va
men han valde själv tänkte jag..så visst.Å ungen verkar ju
ha ett öga för tapeter.
Men nu när vi gjort i ordning hans rum så kan jag inte vara annat än tvärnöjd,vilket
jag hopps att Christian oxå blir när han kommer hem.

Här är en före bild


Efterbild


Andra sidan av rummet


Efterbild av samma hörn



Sen blev de lite nytt i tv-hörnan (bild utan blixt)


(bild med blixt)


Asså shiiiiiiiiit va bra de blev.
Imorgon får ni ev se Dennis rum för då ska vi grejsa till de för nu är
hans tapeter på plats.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: