Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

I`M BACK IN CYBERSPACE

Kategori: Allmänt

Okidoki...nu är jag tbx för att blogga lite igen.Har ni saknat mina inlägg om
våran vardag?Hoppas de i alla fall.
Anledningen till detta uppehåll är att vi inte haft ett riktigt fungerande internet
som har gjort att min agression till saker som inte funkar som dom borde
har gjort mej till ett gråtande monster när jag suttit för att
försökt med att internetta.
Därav =bättre att låta bli än att låta datajäveln åka ut genom fönstret och
att mildra mitt blodtryck.

En solig dag i Dalarna



Kommentarer


Kommentera inlägget här: