Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

MORGONPROMENIX MED NYMÖSSAN

Kategori: Allmänt

8.15 tröck jag mössan över huvudet och tog en långpromenad i finvädret.
Blev en promenad på 1 timme och 20 minuter ungefär 7 kilometer.


Har ju hållt på med att försöka få kroppen i trim genom att
promenera och äta sundare och de har gett resultat vilket jag är
överlycklig för.
Kommer i mina kläder som jag inte kunde ha förra sommaren
och kroppen har blivit mer muskulös och jag är nu 8 kilo lättare.

Kommentarer

  • BIRGITTA MARIEDAHL säger:

    Du är världsbäst...All heder åt Dig...Då är Du jättenöjd förstår jag..puss o kram Jag älskar Dig....Ps fin mössa Ds

    2012-04-28 | 13:43:51

Kommentera inlägget här: