Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

AJFÅN

Kategori: Allmänt



Joråsåatt....nu har jag beställt en ajfån av modellen vit.
Så nu väntar jag med spänning tills den dyker ner i min brevlåda.
Kan ju bara inte gå omkring med min telefon med KNAPPAR,de är
ju bara så ute som allra helst ju.

Kommentarer

  • BIRGITTA MARIEDAHL säger:

    MEN NU DU VAD GLAD JAG BLIR...KANSKE VI KAN SPELA "WORDFEUD!????VILKA HÄRLIGA BILDER DU LAGT UPP...DU HAR JU KÄKAT MED ALLA TREVLIGA MÄNNISKOR...NI VERKAR HA SÅ KUL HELA TIDEN....JAG HAR VÄNTAT O VÄNTAT PÅ ATT DU SKA LÄGGA UT HISTORIER O BILDER...MEN NU KOM DET EN MASSA..KUL..TA DEN SVARTA LAMPAN DEN ÄR SNYGGAST..TYCKER JAG ALLTSÅ...PUSS PUSS MAMMA

    2012-07-11 | 20:20:14

Kommentera inlägget här: