Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LAKRITS I FLYTANDE FORM

Kategori: Allmänt

Eftersom jag har ett tillsynes tråkigt liv just nu på grund av de här jävla regnet som
gör att man blir fullkommligt sysslolös så ska jag blogga om nåt
så himla intressant som vad jag stoppade i truten till lunch idag...jojomensan.


En stycke skvallerblaska (den lästes å inte tuggades på) ,en stycke tröksallad,å en
loka med smak av jordgubb å LAKRITS.
Missade lixom texten lakrits vid köpet
så vid första klunken blev en grimas ni aldrig
skådat tidigare men med lite småsmuttande så är den faktiskt go alltså.
Perfekt dryck om man håller på att försöka sluta med gotta men ända vill känna lakritssmak
fast nu i flytande form då förståss.

Den får 4 y:n av 5 möjliga

Kommentarer


Kommentera inlägget här: