Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

GRILLTAJM

Kategori:

Så kom söndagen bara så där helt plötsligt...fattar inte att helgerna går så farligt fort!!
Vaknade ju i vanlig ordning KLOCKAN 7 men med tanke på att jag inte kom i säng förens vid 04:00 i morse
så begriper jag inte att hjärnan hänger med å är relativt piggelin för sin ålder efter endast 3 timmars sömn!?!

Rastlös som jag är nu för tin så pös jag ner på macken å shacka grilltillbehör
Vankades grilltajm hemma hos Åsa å Martin nämligen.
Å alltid när Martin å pruttsmurfen träffas så ska allt som låter illa å luktar bensin
dras fram ur garagena...ja se karlar säger jag åter igen!
Jag å Åsa däremot satt å beundra fallskärmshopparna som har tinat fram..ett traditionellt vårtecken här i mohed dä!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: