Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Huuuuua mej!!!!

Kategori:

Klockan är mycket och jag har inte speciellt stora planer på att ens försöka sova..för de vågar jag INTE!!
Hela lägenheten har jag tänt upp så om de mot förmodan är nån granne som är vaken så funderar dom nog över
alla tända lampor!!!
Har funderat och funderar om de kan tänkas vara nåt speciellt datum eller om jag gjort nåt särskilt
som gör att dom/han/hon inte
är riktigt nöjd med tillvaron just nu!!
MEN jag kommer inte på och kommer nog inte komma på de heller är jag rädd för!!
Patrick är ju självklart inte hemma och de brukar vara vid just dom tillfällena allt mystiskt händer...såååå klart!!
Vilket gör att jag blir EXTRA rädd..att ligga här själv just nu är absolut inte en spännande tillvaro kan jag lova!

Ja nåt andligt väsen är precis vad jag snackar om i detta inlägg...har kanske svårt att bli betrodd eftersom de bara är mej som han/hon har lust att visa sina spökiga kunnskaper för!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: