Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

NACKSPÄRR OCH PÅKÖRD..

Kategori: Allmänt

Nu har jag haft nackspärr i 3 hela dagar....fatta va jobbigt de är..trodde de va bra nu när jag vaknade men ICKE.

Ja..igår när jag skulle hämta christian från skolan..stannade jag på macken för att köpa en piggelin åt Dennis...för han va hemma idag från skolan med feber och ont i halsen...ja alla fall ..när jag stog där  så hade jag en ful bil
framför mej.som av nån knäpp anledning börjar backa med sin fula bil..PANG...inte såg han mej inte..så rätt in i min front..JIPPI..men de blev bara en buckla i nummerplåten,så ingen större skada skedd faktiskt.

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Mäh, hallå! Backa den rätt på dig bara? Ja ghoppa personen klev ur o pratade med dig iaf!...

    2008-04-12 | 11:33:46
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se

Kommentera inlägget här: