Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Dragracing+cruising

Kategori: Allmänt

  
                       
                                          

Lördagen tillbringade vi inne i stan för att kolla på dragracing uppe på flygstaden.
De är så härligt att höra alla häftiga motorer och lukten av bränt gummi man förvandlas ju nästan till en raggare när man hör alla v 8 motorerna.
De blev ju ett kanonfint väder de här året till skillnad från förra året..för om jag inte minns fel så fick dom ställa in racingen då..eller?? nån som minns.
Grabbarna käkade lite hamburgere där uppe oxå..så smarrigt!!!

Sen fortsatte vi ner till stan för att kolla på alla fina amerikanare (bilarna alltså)och andra fina veteranbilar.
kromade fälgar och tärningar i backspeglarna..precis som de ska se ut.En del lite mattare i lacken än andra.
Jag vill oxå ha en "raggarbil"..gissa vad jag skulle vilja för en bil??

  
  
Grabbarna skulle sova hos Johanna..min kära lillesyster så vi åkte dit efteråt..de har ju velat gjort de hela sommaren och nu äntligen passade de.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: