Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

HELDAG MED BARA SHOPPING

Kategori: Allmänt

Nettan och jag åkte till Gävle igår och shoppade loss...synd att man inte har ett par guldbyxor att plocka stålar ur bara..man vill ju bara handla och handla och handla.
Lite smakprov på de jag shoppade vill ni väl ha..VARSÅGODA!!

Jag har ju fått pippi på klänningar...och hittade en till på H&M.. jippi

 En liten fin detalj 

  Jättefina pjuks och supersköna
   En skjorta och hårspännen från H&M
En varsin sverigetröja till grabbarna från JC

En ny utetermometer    Ananas skärare         Roliga vykort
               

Och naturligtvis en sväng in på ikea...blev faktiskt förvånad att jag lyckades ta mej ut därifrån med ett kvitto  på 200 spänn.
De brukar ju minst en tusing annars...men jag har kanske blivit lite räddare om pengarna..eller så har jag blivit en snåljåp.Lite lakan,en lampa till Christians rum,nya latte glas och ikeas egna choklad.
     

Efter shopping blev vi så kaffesugna och svängde in till Micke på en kopp kaffe.
Ja.. vi va inte hemma förrens klockan va 22.00..och åkte 11.30...så visst blev de en heldag allt!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: