Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

JA VA SÄGER MAN...

Kategori: Allmänt

..en del borde nog inte ha körkort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kolla detta smarthuvud...och inte ger hon upp heller,suck!!!

ÅÅÅÅ...jag blir förbannad..ser inte människan att bilen inte får plats.

Kommentarer

  • emelie säger:

    Kolla gärna in min loppis som jag har dragit igång på min blogg. Kanske det finns något för dig? :)

    Ha det gott!

    2008-08-19 | 21:36:47
    Bloggadress: http://emeliesplace.blogg.se/
  • Markus Folkesson säger:

    De sista klippet var lite för långt, men de två första var ju bara sanslöst roliga.



    Tänk så kul man kan ha när Google leder en fel.



    Din kommentar till första filmen var ju också klockren. Först rycker bilen igång, sedan satsar ju klantaschlet verkligen rakt in i grinden!

    2008-08-22 | 18:58:19
    Bloggadress: http://kandidat.live.spaces.com
  • Amari säger:

    Fy fan va kul den där var som skulle parkera bilen, HAHAHAHAHAHA, vilken idiot!!! Jag har suttit och bläddrat lite på din blogg på måfå, så då hittade jag den filmen:)

    Du förresten, vi pratade ju om att man inte kunde få in nån roligare text med färg och så i bloggen, men nu ser jag ju att när du har skrivit vilka maträtter ni ska äta till middag så har du använt både färg och annan stil...HUR GÖR MAN??? Hjälp, KRAM SYRRAN

    2009-01-18 | 17:05:29
    Bloggadress: http://amariraphaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: