Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Naturlig eller ej??

Kategori: Allmänt

Hur naturlig är du?

Du har:
[x] En plattång
[x ] En locktång
[x] Designparfym
[x] Mascara över 100 kr
[ ] Fondation över 200 kr
[x] Ögonfransböjare
[x ] Olika borttagningsmedel
[ ] Speciell hårbalsam i en sprayflaska
[ ] Läppglans över 100 kr
[x] Hårinpackning
[ ] Bodybutter
[x] Bodylotion
[x] Parfym över 300 kr

Totalt: 9

Du .
[ ] Använder locktång/plattång varje dag
[ ] Använder fondation varje dag
[x ] Använder mascara varje dag
[ ] Använder kajal varje dag
[x ] Avänder läppglans varje dag
[ ] Använder bodybutter varje dag
[x] Använder bodylotion varje dag
[ ] Använder ansiktsrengöring varje dag
[ ] Använder hårinpackning varje dag
[x ] Använder hårspray varje dag
[ ] Tränar på Gym
[ ] Klipper dig varannan/varje månad

Totalt: 3

Du har.
[x] Tonat håret
[x] Färgat håret
[ ] Hårförlängning
[x] Piercat dig
[ ] Tatuerat dig
[x] Tagit hål i öronen

Totalt: 4

Totalt: 17

0-10 Naturligtvis naturliga tjejen !
10-15 konstgjord behandlad blomma
15-20 kanariefågel i nordisk miljö

Kommentarer

  • hannnaaaaa :] säger:

    SVAR: okej tack för tipset!

    snygg blogg :)

    ha det bäst! Puss&kram /hanna.

    2008-08-14 | 10:30:45
    Bloggadress: http://justpictureit.blogg.se/
  • Malin säger:

    Haha jag vart kanariefågeln! ;)

    2008-08-14 | 11:38:11
    Bloggadress: http://sockersugen.blogg.se/
  • Marie säger:

    Hihi, jag blev en konstgjord behandlad blomma... Kram

    2008-08-15 | 08:30:42
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/
  • Mari säger:

    Tjoooooo!



    Hahaha, jag fick 5 på testet! Hehe, jag orkar inte bry mig just nu, det e skööööönt o vara gift o älskad osminkad! Hehehe!;)



    Låten du visar längre ner är en av mina bästa favvolåtar - jag spelade den jättemycket när jag träffade Putte! Konstigt...får massa Mohedsminnen till den! Eller ja...det e ju inte så konstigt egentligen!:D

    Igår när jag satt här fick jag riktigt akut sorgattack efter Blondie...när jag får såna attacker brukar jag "ta ut" all sorg som ligger inombords, som man inte får ut...så det kan verka helt onormalt hur jag bölar efter Blondie - men egentligen bölar jag för hundra andra sorgliga saker med...knasig jag e va?



    Nu ska jag tvätta fönster...hujeda mig, vi bor på sjunde våningen o jag e höjdrädd som fan!



    KRAAAAAM!

    2008-08-15 | 18:49:42
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: