Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

SUVERÄN POST IDAG

Kategori: Allmänt

BLEV JU SKITGLAD IDAG när jag öppnade postlådan.....där låg ett paket.


Och i paketet låg.................................................................. en "simcardbackup"


Fortsatte bläddra bland posten och DÄR låg ett brev från länsförsäkringar
            läste att jag skulle få vara med att dela på en vinst
                      så min andel blev på 670 riksdaler
                        jag får dom i slutet på september
                                               JIPPIIIIIII
 
Sedan fick jag en GÅVA  från sportklubben......nämligen ett DVD-spel
           Så de ska jag hämta ut i morgon minnsan
                  Och en gåva från coop oxå
                              ett glasspaket
                                 roligt med
                                     gåvor!!!!

                  
                                        
                      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: