Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

HEMMA IGEN

Kategori: Allmänt

Har varit ett roligt dygn med mamma på båten galaxy och inte Cinderella som jag skrev förr..he he!!
     Vi har relaxat hela resan och gått och shoppat och druckit goa drinkar luktat på goa parfymer.
Ätit gott...vi började med att käka buffe med alla möjliga olika maträtter och jag tror jag smakade på de
     mesta faktiskt,man fick ju käka och dricka hur mycket man ville och de gjorde vi ju naturligtvis oxå.


MMmm härligt goa drinkar när vi satt och lyssnade när Andres Esteche uppträdde.
                  Min kamera fick ju slut på batterier så jäkla precis då..
Men mamma fick ett par fina bilder på honom som jag skulle få sedan..bla en bild på
                 henne tillsammans med Andres..hon är tydligen ett jättefan till honom
                          hmmm..ja där ser man.Själv visste jag knappt vem han va.


våran fina utsikt från hytten...de regnade som tusan ett tag där ute till havs.


Naturligtvis så handlade vi i TAXFREE.
Både drick och ätbart.
 

LIte andra bilder från båten här med.
   
                   
                          

   

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Åh, va kul ni verkar har haft! Härligt, det var du värd gumsan!

    Gaaad, säna där glajjor had ejag när jag var yngre, ett par ljusblåa.... Hahaha, ni var jättesnygga i dom! Vi måsta ta en latte ihop snart!

    Kram

    2008-12-04 | 21:55:51
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se/
  • Marie säger:

    Härligt ni ser ut att ha haft det. Skönt att få komma bort med mamma ensam en sväng så man får prata, prata och skratta tillsammans!!!

    Kram

    2008-12-05 | 08:30:57
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/
  • Birgitta säger:

    Ja ååååå vad vi hade mysigt,o gott o bara sitta till bords o slippa laga..Sen drinkarna var ju för goda..Ja vi vart rätt OK på bilderna..Det här ska vi göra om,eller hur mitt hjärta..puss puss

    2008-12-17 | 18:24:43

Kommentera inlägget här: