Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

En ledig dag

Kategori: Allmänt

Måndag morgon och barnen skulle till skolan igen..de behövde inte kliva upp förens kl 7.30 idag eftersom jag va ledig idag,de dagar jag jobbar måste vi ju kliva upp vid 6 tiden.
Jag skjutsade iväg barnen till skolan sedan åkte jag in till videoteket för att lämna tbx en film som jag lånat i går kväll.Zingo fick ju följa med så klart..så vi tog en långpromenad inne i stan,tyvärr är ju inte Zingo van vid statsmiljö så han va mest uppstressad,han vill nog helst springa fritt i storskogen istället..men jag tyckte de va rätt mysigt.
 

Sedan bar de iväg till E-center för att storhandla.hade slut på allt här hemma,sen va de bara att åka hem och städa lite och laga korvstroganoff med ris tills barnen kom hem från skolan.Sen va de innebandyträning för grabbarna som de är varje måndag kl 18.00,jag passade på att ta en långprommis till variant medans dom va och träna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: