Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Härlig dag i Harsa..

Kategori: Allmänt

Jag Patrik tobbe och Linda tog skotrarna och stack till Harsa i morse,De blev några mil men tyvärr glömde vi att nollställa trippmätarna så jag vet inte riktigt hur många de blev...men kul va de att äntligen få åka lite.Otroligt va de kan skilja på snömängden bara en timme bort...Tyvärr va Linda å jag tvungen att åka hem vid halv två eftersom jag skulle iväg till jobbet(som vanligt)Tobbe och Patrik stannade kvar...de skulle åka till Los en sväng.Härligt för dom.
Lastbilen är lastad
image4

Tyvärr strejka Lindas skoter så fort den blev avlastad från bilen... Hmmm
image5
 

Men de är ju tur Tobbe å patrik e händiga killar:) Så vi kom iväg
image6

Ingen skotertur utan korvgrillning inte.....Mums!!
image7

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Åh, va härligt det såg ut!... Jag vill åxå åka skoter... *avis* :)
    Kram Nettan

    2008-02-17 | 16:48:57
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se
  • Mari säger:

    Säger som Nettan - Men snö...har vi knappt sett på flera år! Kommer det så försvinner det på fem minuter! Gôtt med en härlig dag - jag röstar för fler såna!

    Kram/Mari

    2008-02-17 | 22:45:35
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: