Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Världens sämsta film

Kategori: Allmänt

Hyrde en film i går,trodde de va en skräckfilm (I love skräckfilmer)
Men jag säger bara..hyr den INTE,de måste vara den absolut sämsta filmen som gjorts på 2000-talet.
Det är en verklighetsbaserad film som handlar om Natascha Kampusch som hölls inspärrad av sin kidnappare mellan 1998 och 2006. Trodde den skulle vara gripande å läskig...men icke..så va de inte!!
image15

Kommentarer

  • Mari säger:

    Nej - sämsta filmen är Dogville! Jag var asförbannad när filmen var slut - o JAA, jag var dum nog o se hela skiten! Värsta film ever!

    2008-02-19 | 13:35:45
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: