Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

DENNIS KOM HEM

Kategori: Allmänt

Nu har Dennis haft sina 2 veckor i Sthlm med deras mormor och Björn..de kom med tåget i dag kl 16.30 så jag och Christian mötte upp dom på stationen.Tyvärr blev de bara 55 minuter tills tåget gick tbx till Sthlm för mamma..men vi hann käka lite mjukglass och dricka kaffe innan hon vände hemmåt.
De är skönt att ha båda killarna hemma igen..och de blev så glada att träffas igen efter 4 veckor ifrån varann.



  

Medans Christian och jag väntade på att tåget skulle komma in på perrongen satt vi och kollade på de fina konstverken i grafitti på väggarna.



Dennis har köpt en radiostyrd båt när han va i Sthlm så när vi kom hem så va vi ju tvungen att gå ner till algerpölen=florsjön, för att prova den så klart.



Ja och eftersom de inte går att bada där så bestämmde vi oss för att åka till Bocksjön för att ta ett kvällsdopp.Men först va vi tvungen att åka och besöka putte uppe i verkstaden eftersom de lät som halva bakändan på bilen höll på att ramla av..enkelt fixat med nån slags upphängning av avgasröret.

Egentligen skulle de ha varit plaskväder ute i dag men de blev strålande sol..helt otroligt fast jag är ledig..kanske jag lyckades lura vädret idag.Så halva dagen tillbringades på nettans baksida i bikini.Å de blev lite bränna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: