Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Knasigt dygn..

Kategori: Allmänt

Barnen kom hem i går kväll...märkte på christian att han mådde pyton när han kom,jag förstod att de va magsjuka på G eftersom Dennis och lilla Elin hade magsjuka förra veckan.Mycket riktigt så har han inte sovit i natt..bara kräkts hela natten och de relaterade ju till att jag inte heller har sovit så bra.

Men måste ju upp och skjutsa Dennis till plugget..åkte sedan på E-center och handlade lite blåbärssoppa och coca-cola till Christian..

Gick och strosade bland hyllorna i min  egna lilla värld och rundar en hylla..de är ju bara de att jag varken ser eller hör trucken lastad med 1 ton bröd som kommer från höger...
Hör bara... AKTA....PAAAAAANG....Å NEJ HUR GICK DE...där sitter jag i min rullkorg och bara stirrar och får ur mej -Nä men de gick skitbra,ingen fara...skämsfaktorn va ju på en skala 1-10 ungefär 50.Tog min fula rullkorg och drog till kassan och betalade..Ja hittade alla fall såna där minibananer som är så söta.

Zingo va med i bilen..så jag svängde in vid den sprängda skoterstugan och släppte honom där så han fick kissa lite...men när vi står där så kommer de "nån" längre in i skogen som bara skriker..lät ungefär så här...OOOOOEEEO..OOOOOAAA..högt som tusan..zingo började skälla och jag blev livrädd..våga fasen vara kvar där..böörnade därifrån i ett nafs.

Äntligen hemma säger jag bara!!!

MINA BEBIS BANANER


                                                                                                                                                                                       

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Hahaha, där fick man dagens skratt då, kan se dig framför mig på Ica alltså!...stackare...

    Öh, det där med skogen var ju lite scary, vågar man sig inte ut nu i skogarna runt Mohed?
    Kramen

    2008-03-18 | 00:11:30
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se

Kommentera inlägget här: