Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

EN LÖRDAGKVÄLL MED PETER HABER

Kategori: Allmänt

Alltså hur rolig är han inte Peter haber..Skitrolig enligt mej i alla fall.
Tillbringade min lördagkväll tillsammans med honom och ett margaritaglas fyllt med bacardi brezzer.

Tomten är far till alla barnen..har ni sett den? Om inte så se den tycker jag.
Efter att ha kollat på den så började beck "Hämdens pris" Har ju sett alla beckfilmer förr,men älskar ju dessa filmer så jag kan kolla på dom flera gånger om.



Några klasssiker

Kommentarer

  • Marie säger:

    Han är en otrolig skådespelare. Underbar i komedier och i actionfilmer. Inte många som fixar det.

    Kram

    2008-11-11 | 07:43:09
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: