Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

DAGENS JAG

Kategori: Allmänt

Så här har jag sett ut i dag

Ett par jeans från- jag vet inte vart.
Tröja-Esprit
Linne- Esprit


Annars då..jo jag längtar tills jag och barnen ska åka till Sthlm på deras höstlov vecka 44.
Biljetterna är beställda och de blev hur billigt som helst. 350 spänn tur och retur för oss
alla 3.
Har beställt biljetter till Cosmonova oxå.Vi ska se "sea monster 3D" så de blir nog spännande.
Sedan ska vi gå på Naturhistoriska museet.Och sedan tänkte jag åka in till självaste sthlm-city och SHOPPA en hel
dag alldeles för mej själv.Sedan ska vi ju träffa systeryster och mysa med mamma och Björn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: