Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

VÅRAT HEM

Kategori: Allmänt



Detta är första synen du möts av när du öppnar ytterdörren hemma hos oss

Sedan fortsätter vi upp för trappan där vi har den yttre hallen.
  

Sedan kommer man in i innre hallen
Här sedd från vardagsrummet...

                                 Här en bild från andra hållet mot vardagsrummet
                                                    
 
Här har vi vardagsrummet sett från från christians rum


Och sett från tv hållet


Vi kliver in i Christians rum och kollar läget där


 





Köket


Sedan har vi mitt sovrum då med min "bloggarhörna" oxå




Och min fina byra..de fattas FORTFARANDE handtag på den sen några år
tillbaka,men ska försöka hitta någta på loppis som e gamla så de
matchar den gamla stilen på byrån.



Dennis rum


Bamses lilla hörna i Dennis rum


Så där... de va en liten tjuvtitt in i mitt hem de!!!

Kommentarer

  • Mari säger:

    Åååh, tack för titten!:) Du har så mysigt hem!!! Och nya soffor ser jag, vist hade du brun soffa förut? Älskar alla gamla detaljer du har överallt - lampan e ju så cool! Vad e det i furu man ser i vänstra hörnet när man kikar in i köket?nyfiken



    Kram!!!

    2008-09-25 | 09:28:10
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: