Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

DENNIS "NYA" RUM

Kategori: Allmänt

Vi har gjort om i Dennis rum nu oxå...och vilken otrolig skillnad
de blev där inne.Som ett helt nytt rum och på nåt vis blev hans
lilla rum mycket större.




Måste ju bara ringa till de fantastiska bolag som jag hyr av och höra om vi 
   kanske skulle kunna få lite nya tapeter..jag skulle åtminstonde kunna
           få en burk med lite färg så kanske jag kan måla lite själv.
Har nämligen sett här att mina grannar har fått lite rustat och då borde väl
                                     vi oxå kunna få de...eller hur??

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    NÄMEN SÅ FINT O STORT DET BLEV,DENNIS...NU KAN DU VARA JÄTTESTOLT ÖVER RUMMET...SKA BLI KUL O SE NÄR DU O MAMMA FYLLER ÅR....PUSS O KRAM

    2009-04-15 | 19:37:00

Kommentera inlägget här: