Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

MISSEMISSARNA

Kategori: Allmänt


         (kort tagna för 2 dagar sedan)
Nettans små kissar har vuxit och blivit större nu..stellan och sixten heter.
De är så söta så jag vill bara gosa med dom hela dagarna så jag slinker
in hos nettan för att kolla och snosa lite titt som tätt.
och idag när jag slank in så hade de ju öppnat ögonen oxå...åååå!!!

                 (kort taget idag)

Kommentarer

  • Marie säger:

    Vilka underbara små kissar!!! Blir avis att du får mysa med dom...

    Kram

    2009-04-21 | 09:15:26
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/
  • Birgitta säger:

    Hej hej....Men något så ljuvliga små kissar...Tänk att dom ska bli stora en dag...Snusa litet för mig oxå..Kramar mamma o Björn

    2009-04-23 | 22:46:28
  • Carro säger:

    Vilka sötnosar :)

    Skulle gärna vilja ha en lite kattunge, men våra 3 andra katter kanske inte uppskattar de :P haha

    Kram

    2009-04-24 | 18:52:06
    Bloggadress: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: