Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Välkommen till världen

Kategori: Allmänt

Nu ska jag visa vad jag hade så bråttom till i förrgår..Jag fick vara med och vara
kattbarnmorska..hur häftigt som helst att få vara med om.
Tyvärr gick de inte så bra för 2 av kattungarna men 2 fick leva och mår bra!!!





Kommer fler bilder senare på båda kattungarna.

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Men så underbart...Ett nytt LIV...Man kan titta hur länge som helst på de små liven...puss o kram mamma o Björn ps vad är det för skola...ds

    2009-04-12 | 14:21:56
  • Heson säger:

    Nämen!! Iiiii, vilka sötnosar :-)

    2009-04-14 | 21:46:14
    Bloggadress: http://hesons.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Åh så sött!!!! Tråkigt för de kissemissarna som inte överlevde, hoppas det går bra för de 2 som klarade sig!

    2009-04-17 | 08:08:47
  • Carro säger:

    Va mysigt med nyfödda kattungar :)

    2009-04-18 | 15:34:10
    Bloggadress: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: