Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

CYKEL+SALLAD ÄR EN BRA KOMBINATION

Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat som vanligt 7-16,börjar känna mej en smula trött nu och LÅST
eftersom jag inte har bil.
Men nu har jag köpt en cykel åt Dennis eftersom hans är så trasig den kan bli
..en begagnad men klart cykelbar och för bara 200 riksdaler.
Vi måste ju ha en varsin cykel nu när vi inte har bil så vi kan ta oss framåt.


Efter jobbet cyklade jag ner till brogrillen och käkade världens godaste
tonfisksallad...MMMM..nyttig ja e va!!


Eftersom jag håller på att försöka sluta med såna där onyttiga
små godisar så fick jag stanna efter vägen och plocka lite blåbär
istället för att svänga in på macken när mitt sockerberoeende gjorde sej
tillkänna på eftermiddagen idag.
Och de gick ju lika bra med blåbär i truten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: