Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

FY FAAAAAAAAAAAAN ALLTSÅ

Kategori: Allmänt

Som sagt..har jobbat från 7-22 måndag och tisdag.
MÅNDAGEN började ju skiiiiiiitbra..not!!!!!!

Hann kanske åka 50 meter si så där 6.30 på morgon...PANG sa de och bilen tvärdog.
JIHAA..svor lite över alla bärplockare som har invaderat mohed och springer runt
och slangar bilarna från bensin.
Sprang hem till Patrik för att väcka honom..
Åkte ner till macken för att hämta bensin..
ringde jobbet och sa att jag fått bensinstopp..
Hmmm..bilen startar ändå inte..
KAMREMMEN I MOTORN HADE GÅTT AV..

VET NI VAD DE INNEBÄR DÅ!!!?????

JOOOOOOOOOOO......JAG HAR INGEN BIL!!!!!!!
TOTALSLUT PÅ MOTORN.

Men man ska ju se positivt..jabbba jabba..jag får ju röra på alla kilon
jag lagt på mej nu under sommaren.
Men gud så handikappad jag blir alltså utan bil.

Kommentarer

  • åsa säger:

    dom där nedrans bärplockarna har snott rasmus cykel,dom går ju förbi här o snokar var o varannan dag tycker jag...grr..är måttligt förbannad på dom..

    2009-08-13 | 10:06:21
  • Ulrika säger:

    Men va trist gummsan hoppas det ordnar sig snart med en bil.. inte kul i höstrusket att va utan.. Kramiz

    2009-08-13 | 14:31:35
    Bloggadress: http://ulle69.blogg.se/
  • Yvette säger:

    VAAAAAAAAAAA har de snott den...man blir ju vansinnig på dom där jävlarna rent ut sagt.

    2009-08-13 | 17:19:53
  • yvette säger:

    Har redan köpt en ny motor till min bil..och den är på gång att bli fixad.

    2009-08-13 | 17:21:23
  • Sara säger:

    Nää men fya vad jobbigt!

    2009-08-13 | 20:20:58
    Bloggadress: http:// www.sara78.blogg.se/

Kommentera inlägget här: