Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

MÖTE

Kategori: Allmänt

Har varit på ett inte allt för roligt möte idag..handlar
om omplaceringar IGEN.Mer än så kan jag tyvärr inte
säga för tillfället.
Men ibland funderar man ju vad den här kommunen har för
lagar och paragrafer att gå efter.. de verkar ändras allt för ofta för
jag hänger inte riktigt med hur detta ska gå till i slutändan.

De är meningen att en av oss ska få flytta på sej redan nu 1:a oktober.
Och självklart så är ju JAG en av kandidaterna att få byta arbetsplats.

HÅLL ALLA TUMMAR NI HAR ATT DE INTE BLIR JAG.
Hur de än slutar blir de jobbigt eftersom vi kommer mista en av våra
arbetskamrater.
De blir lixom en tung tid för alla i arbetslaget att veta att någon försvinner
och redan nu i oktober som sagt.

KRAM Å GONATT PÅ ER ALLIHOPA

Kommentarer

  • Gris Anders säger:

    Jag håller tummarna på dej =)

    2009-08-26 | 03:34:34

Kommentera inlägget här: