Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

ALLA HJÄRTANS DAG

Kategori: Allmänt

         

Detta fina hjärta vill jag ge till alla mina vänner.

Jag skulle aldrig kunna önska mig mer
Jag är välsignad med vänner som er
Vänner som finns med mig i sorg och i smärta
Med mig i glädje och som värmer mitt hjärta
När jag är nere och glömmer mitt eget namn
Finns ni där med er varma famn
Jag är så glad att ni finns till
Umgås med er är något jag vill
Jag finns här om ni behöver råd och stöd
Jag hjälper mer än gärna en vän i nöd
Så när ni är nere och glömmer ert eget namn
Finns jag här med min varma famn
Jag skulle aldrig kunna önska mig mer
Jag är välsignad med vänner som er


Tack för att jag får vara er vän.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: