Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

090527=Ålandsresa

Kategori: Allmänt

Vi stack till Åland här i väntan på bussen i stormen.
Vi blev 14 stycken innan de va klart som hängde med på resan


Väl på båten så måste vi ju sitta uppe på däck för att spana in
Sthlm och ta oss en stor stark och en cigg i solskenet.



Sen blev de buffe´dax med lite rötjut till så klart.
Så jädrans mycket gott så jag höll på att käka ihjäl mej.


Jag å Mari H gillade att stå ute på däck mellan varven och här kollade
vi in alla småöar som seglade förbi.




Sen va vi tvugna att prova lyckan på banditerna.


Kostigt nog så knäppte jag inte så mycket kort,dels blev
min vanliga kamera totaltom på batteri..så den hade jag lust att
kasta över bord.
Och mobilkameran blev full eftersom jag hade glömt att stoppa
in minneskortet i den.
Så jag tror alla va rätt glada för de eftersom de tycker jag knäpper
på allt och alla alldeles för mycket..så nu slapp ni bli med här oxå ni
som inte höll er framme så länge de varade.

Hur som helst så va de en superrolig resa med gott käk
och superbra underhållning och trevligt sällskap.

Kommentarer

  • Marie säger:

    Vi var iväg ett par dagar senare, skitkul!! Man måste komma iväg ibland och bara släppa loss!!

    Kram

    2009-06-02 | 07:37:09
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: