Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

En händelserik vecka 090526

Kategori: Allmänt



Dennis fyllde på tisdagen och de firade vi självklart med tårta och paket.
Christian och jag gjorde lite frukost på sängen till honóm och så fick han
öppna lite paket direkt på morgonen..sedan va de bara för dom att åka till
skolan.
Men jag fick hämta honom redan vid 11 tiden-fröken ringde och sa att Dennis
hade trampat på en taggtråd och tyckte att jag skulle åka till en läkare med foten.

Så Dennis tyckte de va en urusel födelsedag..men bara för ett ögonblick.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: