Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

I NATT JAG DRÖMMDE

Kategori: Allmänt


Jag befann mej i ett stort källarrum och de va som en sandstrand under mina
fötter de va en stor port
i ena änden med små föster på där solen lös in så starkt att jag blir
bländad...ett litet fönster till vänster där även där solen lös in att jag blev
bländad.. de stack ner jättelånga
rör i metall från taket och ur de där rören ramlade de ner stora ica kassar
 med skräp...ingen aning varför jag va där men jag konstaterade att de
måste bo folk ovanför som kastade ner sina skäppåsar i de där rören..jag hörde
ljudet av en lastbil och jag ropade "hallå...är de du som ska ta reda på dessa påsar"!!
Men de va ingen som svarade mej..och jag började bli orolig eftersom jag skulle skjutsa
grabbarna till fotbollsträningen men insåg att jag va i Sthlm i gamla stan och inte skulle
hinna hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: