Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Fortsättningen kommer här

Kategori: Allmänt

Efter en natt på Balingsholm och fått i oss en underbar hotellfrulle
tog vi taxi in till Huddinge centrum för att shoppa lös.. som om
de inte va nog efter dagen innan inne i sthlm.
Vi knata in i ett mysigt cafè för att ta en fika och de blev en
latte för min del.

Sedan blev de middag på grekisk restaurang...hur gott som helst.

Men sen va de tbx till herrgården för att göra oss "snyggare" för att

sedan kasta oss i en taxi mot--------- GLOBEN.


Och jag säger då bara...hade jag pengar skulle jag köpa TAKIDA
och tvinga dom att stå och spela i mitt vardagsrum hela dagarna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: