Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

MC-KORT

Kategori: Allmänt

Kan knappt fatta de själv eftersom jag funderat på detta i flera år

men aldrig fått fingrarna ur röven och gjort slag i saken.

Men nu är de gjort..jag är inskriven på DRIVER.

Så nu gäller de att plugga i vinter och sätta en jävla fart till våren

med att intensivköra.För när sommaren kommer ska kortet ligga i min

hand.

Kommentarer

  • Birgitta Mariedahl säger:

    oj oj vad det ser mysigt ut i naturen..SEMESTERN I SPANIEN FÖRSTÅR JAG AV BILDERNA HUR UNDERBAAAAAART DET VAR ...HÄRLIGT ATT HA BILDER SOM NI FÅR TITTA PÅ I VINTER NÄR DET SNÖAR..HE HE...NU VÄNTAR JAG BARA PÅ O FÅ LITET BILDER I MAIL...PUSSAR O KRAMAR.../MAMMA

    2010-10-04 | 22:23:06

Kommentera inlägget här: