Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

1:a advent

Kategori: kläder

Har jobbat hela helgen i snöstorm å driv is..ingen lätt match kan jag lova!!
Helt sjukt hur mycke snö de kan komma på 1 dygn alltså!
Lördag morgon började med att jag inte kom ut med bilen å klockan 6.30 en lördagsmorgon har inte jag världens sötaste humör..särskilt inte när dom skottat som arslen här :-)
Marina å jag åkte tillsammans under lördagen eftersom vi skulle upp till holmsveden å jag kan ju inte skryta med kommunens skottning direkt!
Till och med att vissa av våra stackars "gamlingar" va fullständigt insnöade vilket relaterade i att vi inte kunde ta oss fram till dom utan blev helt enkelt utan hjälp!

Lite bilder vill ni väl se misstänker jag!
OK!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: