Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

BARBIESKINNSTÄLL

Kategori: Allmänt

OK...har fått hem de där supersnygga skinnstället ni vet.
Kunde jag ha de...NEJ!!
JA..jag är lång och brukar ha en viss strl i kläder beroende va de är
och jag mätte både längd å bredd på alla mina lemmar innan jag beställde
ett skinnställ och kom fram till att just strl 42 skulle passa perfekt.

Men nähäru de va på tok för litet...hörde av mej igår till företaget
men tror du dom har nåt större..nej,nej,nej.
SÅ inte vet jag om jag måste sy ett eget skinnställ som passar denna
ENORMA KROPP som jag är ägare av.

F:::::::::::::::::::::::::A::::::::::::::::::::::::::N

Nu ska jag åka tbx till postkontoret med de där barbieskinnstället så
jag slipper se de nå mer.

Kommentarer

  • BIRGITTA MARIEDAHL säger:

    VAD ÄR DET FÖR FEL NÄR INTE DU KAN HA STRL 42....??TRÅKIGT..HAR DU FÅTT BILDEN PÅ MOBILEN SÅ DU SER ATT MOR HAR JU FAKTISKT FÖRSVUNNIT EN BIT...HA HA

    HOPPAS NI FÅR EN FIN HELG ELLER JOBBAR DU???VI HAR HAFT KAFFEFRÄMMANDE O DET VAR JU KUL...PUSS O KRAM/ÄLSKAR DIG/MAMMA

    2012-02-18 | 16:27:34

Kommentera inlägget här: