Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Äntligen

Kategori: Allmänt

Äntligen har jag fått tummen ur...,och beställt mej en klipptid!
Färgning alternativ blekning,slingor å klippning en helrenovering
kan man ju säga att de blir av skallen!
Och jag är rätt övertygad om att de kommer bli en dyr historia! Lite osäker hur jag vill bli men har lite idéer!!
Typ så här möjligtvis

Kommentarer

  • BIRGITTA MARIEDAHL säger:

    JA MIN ÄLSKADE DOTTER...ÄR DET NÅGOT DU KAN ÄR DET BAKA O LAGA GODA RÄTTER...SER MUMSIGT UT..JAG HAR STÅTT I KÖKET HELA SÖNDAGEN O LAGAT MIDDAGAR TILL MORMOR...FINA FRISYRER,MEN DET ÄR SVÅRT O SÄGA VILKEN SOM ÄR BÄST...PUSS O KRAM O FORTSÄTT BLOGGA ..ÄLSKAR O LÄSA O TITTA IN

    2012-10-21 | 21:05:22

Kommentera inlägget här: