Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

HÅLL REDA PÅ VAGNEN!!!!!!!

Kategori: Allmänt

OKEJ!!!!!!!!!!! NU RÄCKER DE gubbe...hade jag lust att vråla allt vad min hals orkade när jag stod i kön på mataffären idag när gubben bakom mej knuffade till min rumpa med
sin förbannade kundvagn minst 10 gånger.
Jag har en väldig STOR integritetsbubbla när de gäller "nuddningar" av min kropp vare sej de är av en kundvagn eller en armbåge av okända personer.De gör mej så irriterad eller..ja...asförbannad rättare sagt.
Men av typisk svensk artighet ger jag rumpknuffargubben arga blicken istället för att säga alla fula fula ord som helst ville ramla ur min mun.
Är de sååååå svårt att veta sin plats i kön..nä de är de INTE!!!!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: