Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Med rätt att få vara....

Kategori: Allmänt

...LAT!!!!
Tog de lite isi på förmiddagskvisten med att glo på en film en kass en men nåt att vila ögonen på allafall.
Sen dök Sophia in på lite surr och kaffedrickande!
Upptäckte sedan att soljefeln lyste för fulla muggar så jag sprang ut en sväng för å få lite sol facet :-)
Men Hua va de blåste småjävlar så jag tog solstolen med mej å försökte
tränga in mej på våran pyttemini balkong men de resulterade i att halva kroppen landade inne i vardagsrummet å de funka ju PERFEKT!
Sen dök Ann-Marie in för att hämta mitt "skräp" som jag sorterat ihop åt henne!
Skönt å bli av med skiten må jag säga!!

De va dagen hittills de!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: