Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

PÅSKLOVSSHOPPING

Kategori: kläder

Nu har vi varit på påsklovsshopping.
Pjuuuuuu säger jag bara vilken pers med en jävulsk huvudvärk har jag
genomlidit 72222 olika affärer + en klippning av Dennis!!
Och att åka till Söderhamn utan att
äta på donken verkar inte möjligt i denna familj...så visst...tugga pommes på donken KLART!!

Ja lite kläder å skor till grabbarna blev de.
Själv känner jag mej så där svullen å ful idag å inte alls upplagd för å klä av mej i nån klädhytt med 50 elva tusenwatts lampor i så man ser så där extra ful ut i...nä fy!!
Men grabbsen blev nöjda å glada :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: