Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

ALLTSÅ..

Kategori: Allmänt

..jag blir förskräckt,hur ego en människa får bli.

EN MAN/KVINNA SKA JU FÖR TUSAN FÅ BARN..jag vet inte om jag tänker fel med tanke på att samhället är öppet för alla behov..men att en omopererad kvinna som nu är man..helt plötsligt väntar barn..jag trodde lixom man valde bort den möjligheten om man helt plötsligt blir en MAN..ELLER??

Hur långt kan man tänja på gränserna egentligen??

Men en fråga till..opereras inte livmoder och äggstockar bort vid ett könsbyte??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: