Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

FOTOUTBILDNING

Kategori: Allmänt

AA just de,jag har kollat runt lite på olika fotoutbildningar i vårat avlånga land,skulle vilja plugga foto i göteborg eller Sthlm,men de är ju lite svårt med tanke på barnen..men har hittat en utbildning i Forsa som jag skulle vilja hoppa på till hösten..

Jag både vill och SKA bli fotograf nu..är väl lite feg att göra en sån stor förändring i mitt liv..men man måste ju våga för att vinna,eller hur??!

image237
Är ju rätt trygg i mitt jobb just nu..trivs ju faktiskt till en del med de oxå,eftersom jag fått lite andra arbetsuppgifter på sista tiden..b l a som jobb med endel missbrukare och att sitta inne på kontoret som "Lapsare".

Att jobba med missbrukare och Psykiskt handikappade passar mej rätt bra de med...men de är dax för en förändring i mitt liv just nu..har lixom fastnat en aning där jag står i dag.

Kommentarer

  • Marie säger:

    Hej!
    Kul att du hittade mig så jag kunde hitta dig!! Allt är bara bra med oss. Själv?? Kram

    2008-04-02 | 12:10:59
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se
  • Izabelle säger:

    Han tog en överdos av ångestdämpande och massa andra medeciner:(

    Vad gör du idag då?:)

    2008-04-02 | 13:27:24
    Bloggadress: http://honizabelle.blogg.se
  • Mari säger:

    Om inte annat så kan du ju frilansa som fotograf o ha kvar ditt jobb ett tag till..du skulle passa väldigt bra som fotograf tror jag...

    Kram!

    2008-04-02 | 14:35:04
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com
  • Jessica säger:

    Hej och tack för din kommentar. Angående fotoutbildning.Jag vet inte var du bor men i Gamleby utanför Västervik finns det en utbildning som ska va en av dom bättre vad jag förstått.

    2008-04-05 | 11:43:57
    Bloggadress: http://fyrbarnsmor.blogg.se

Kommentera inlägget här: