Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

GRABBMAMMA

Kategori: Allmänt

Kollade ni på matchen.. hv 71 mot linköping..Hv 71 vann ju.trodde christian skulle skrika ihjäl sej av ilska.
Vet inte om han ärvt mitt humör..men de verkar som de ligger i generna hos grabbar att skrika åt domaren på Tv:n
Som om de skulle spela inne i vardagsrummet.

Vi käkade varma mackor till matchen...så nu sittert jag här och sväller ihjäl igen.
Eftersom jag har 2 grabbar och ensamståeende..så blir man nog en grabbig mamma.
Titta på matcher tex och skrika åt domaren.

Men samtidigt,jag är ju själv uppvuxen med min pappa och blev nog uppfostrad lite som en pojk.
Jag lekte ju med bilar och lego...klippte av håret på mina dockor..osv osv.
Så jag menar att jag inte är så där TJEJ TJEJIG..förstår ni vad jag menar??



Kommentarer


Kommentera inlägget här: