Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

KOLLA TESTET..ROLIGT!

Kategori: Allmänt

Ta fram din mobil och leta i din adressbok..och svara på vem som står bakom alla nummer...kuligt förstår ni!!


Har du kysst nr 7?
Nä..bevare mej väl..de är min hundkursledare..HA HA

Brukar du vara med nr 19?
Nja..men min son brukar vara med honom.

Gillar du nr 13?
Jarå..fick nummret i fyllan å villan..så jag känner inte henne egentligen..men lovade att jag skulle
ringa nån dag.Tror ni de blev av? NOPE!!

Är nr 28 din bästis?
HA HA..ja man kan tro de..eftersom jag ungås med de hela dagarna..nämligen mitt jobbnummer.

Är nummer 11 en sötnos?
NÄÄÄÄÄ..Djup och komplicerad..min psykolog.

Älskar du nr 43?
Nix inte på de viset inte...men en fantastisk snäll farfar till barnen.

Är nr 3 bäst?
Bästa styvmamman till mina barn.

Va du med nr 39 i dag?
Nej..bor alldeles för långt bort.

Jobbar nr 5 på ditt jobb?
Automatisk kundtjänst ju

Har nr 35 likadan mobil som dej?
Neeee...tror han har en ful nokia..Kalle balle!!

Sista nr är sämst?
Sist men inte sämst inte..synd bara att vi inte träffas så ofta
men vi skulle ju ta en kväll ihop..hoppas de blir av snart !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: